Produkter för call center i uk (26)

Call Center Tjänst - Högkvalitativt Call Center samt Chat och E-post

Call Center Tjänst - Högkvalitativt Call Center samt Chat och E-post

Välkommen till Benefit-Partner, din pålitliga partner för utmärkt kundservice. Upptäck våra skräddarsydda tjänster, från professionell callcenter-service till teknisk kundsupport. Med nästan två decennier av erfarenhet erbjuder vi innovativa lösningar, anpassade efter dina behov, och hjälper dig att fokusera på din kärnverksamhet. Våra högkvalificerade team står alltid till ditt förfogande för att rapportera störningar och hantera utmaningar. Genom nära samarbete med nearshoring-partners i Turkiet och Grekland säkerställer vi effektiv kundkommunikation. Ta reda på hur vi kan hjälpa ditt företag att växa – från support- till nödhotlines.
Inkommande Callcenter - Beställningshotline

Inkommande Callcenter - Beställningshotline

Med vårt inkommande callcenter utökar vi din kundservice, hjälpdesk, servicecenter eller beställningshotline.
Tele-sekretariat och telefonmottagning för företag

Tele-sekretariat och telefonmottagning för företag

Den goda hanteringen av telefonservice i företaget för en relation c - Med Médiphone satsar du på kvaliteten av din telefonmottagning och litar på erfarenheten och teknikerna för att ta emot samtal för yrkesverksamma inom alla sektorer, oavsett din verksamhet. Utveckla telefonservicen i ditt företag för att underlätta kundlojaliteten. Dra nytta av en heltäckande hantering av utgående och inkommande samtal skräddarsydd efter dina krav och instruktioner så att du kan fokusera på kärnverksamheten.
Outsourcing av mottagning av inkommande samtal

Outsourcing av mottagning av inkommande samtal

Vi erbjuder de bästa lösningarna för outsourcing av telefonsvarartjänster - Nosycom, en ledande leverantör av extern telefoni, hjälper er med hanteringen av er telefonservice. För alla företag som vill förbättra sin kundrelation när det gäller samtalsmottagning, lita på oss. Vi erbjuder en personlig telefonservice. Vi hanterar bokningar eller beställningar, hantering av kampanjer eller förfrågningar om produkter och tjänster från vår hotline.
Samtal som betalas av mottagaren

Samtal som betalas av mottagaren

Vill du ringa en av dina kunder för att följa upp på försenade betalningar, men har inte tid eller resurser internt? Call Collect-tjänsten från Euro Fides är lösningen för dig! Vårt team har specialiserad personal för telefonuppföljning. Genom att noggrant följa ditt företags interna riktlinjer och samtalsprocedurer agerar våra hanterare med takt och professionalism, utan att försämra relationen du har med dina kunder. Både temporärt och systematiskt ger Euro Fides det stöd och den förstärkning du behöver när du som mest behöver det.
KUNDENHET OCH SUPPORT - Inkommande och utgående samtal

KUNDENHET OCH SUPPORT - Inkommande och utgående samtal

“Var alltid där, alltid hjälp” KUND SERVICE OCH KUNDVÅRD Vi har alla sagt eller hört frasen: "deras produkt är bra men det som saknas hos dem är servicen". Utöver att lösa problem på ett enkelt, snabbt och effektivt sätt handlar det om att erbjuda en unik upplevelse för dina kunder när de kontaktar dig. Ubinaweb utvecklar sina tjänster utifrån en extremt hög standard för kundservice. För det räcker inte längre med nöjda kunder; om du verkligen vill att ditt företag ska sticka ut, måste du skapa hängivna och entusiastiska fans: - Personlig kontakt, - Effektiv hantering från första kontakten, - Ultra kvalitativ behandling, - Bekräftelse av nöjdhet. DEFINITION AV UBINAWEB'S TJÄNSTER - Outsourcing av callcenter, kundsupport och kundassistans. - Underleverans av callcenter, kundsupport, kundassistans och telefonförsäljning.
KUNDRELATION - Den bästa reklamen är en nöjd kund!

KUNDRELATION - Den bästa reklamen är en nöjd kund!

- Kundservice (röst, e-post, chatt) - Teknisk support - Boka möten - Telefonjour • Kundtjänst - Klagomål - Berikning av databaser - Nöjdhetsundersökning - Hantering av beställningar, uppföljning av lager, förberedelse för paketleverans. - Telefonväxel
Callcenter – Datainmatning

Callcenter – Datainmatning

Callcenter – Datainmatning
PERSONALRESURSER / JURIDISK

PERSONALRESURSER / JURIDISK

Framtida utmaningar kommer att vara att fortsätta transformera företaget och kapitalisera på motståndskraft. Personalresurser inom en organisation är avgörande.
Kommunikationsstrategi

Kommunikationsstrategi

På BDG Consulting GmbH är vi experter på att skapa kommunikationsstrategier som säkerställer att din produkt förstås väl på den tyska marknaden. Vi betonar vikten av precis och tydlig kommunikation. Oavsett om vi förfinar befintligt innehåll eller utvecklar nya kommunikationsverktyg, anpassar vi vårt tillvägagångssätt för att möta dina behov. Våra tjänster inkluderar utveckling av broschyrer, presentationer och mässmaterial. Vi samarbetar med erfarna grafiska formgivare, fotografer, frilansjournalister, textförfattare och kreativa personer för att säkerställa en hög grad av professionalism. Ytterligare tjänster som vi erbjuder är: - Utveckling av kommunikationskoncept - Fullständig marknadsföringsskapande inklusive logotyp, företagsidentitet, varumärkesdefinition och värderingar - PR-konsultation och produktion av tyska texter för PR-ändamål eller webbplatser - Granskning och optimering av befintliga kommunikationsverktyg
Våra kvalitetsprocesser

Våra kvalitetsprocesser

För att säkerställa total kundnöjdhet för våra företagskunder följer vi en metodisk strategi för varje steg av våra tjänster. Allt börjar med en noggrann genomgång av din kravspecifikation, där vi diskuterar dina specifika behov, tidsramar och förväntningar i detalj. Därefter ansvarar vårt erfarna team för den noggranna utformningen av städplanen, där vi identifierar prioriterade områden och etablerar effektiva protokoll. Vi förstår vikten av transparens och kostnadseffektivitet, därför gör vi en noggrann kostnadsberäkning och ger dig en tydlig och detaljerad uppskattning av våra tjänster, utan överraskningar. Kontinuerlig utbildning av våra anställda är en prioritet, vilket säkerställer att de behärskar de senaste städteknikerna och följer säkerhetsstandarder.
IT Helpdesk - Outsourca din IT Helpdesk-funktion

IT Helpdesk - Outsourca din IT Helpdesk-funktion

Vår support kommer att hjälpa din personal med dagliga IT-problem från endast £10 per användare per månad. Nya anställda, avgångar, ändringar i Microsoft 365-inställningar, serveradministration, ändringar av skrivare – vi täcker all standardanvändarsupport. Vårt högt rankade team är tillgängligt för dig mellan 08:00 och 17:30 och kan, mot extra kostnad, utökas till vakna timmar eller 24/7. Över 200 respondenter har betygsatt 4,95 av 5 på flera olika mätpunkter. Alla priser exklusive moms, minimi 10 personer eller £100/månad som minimiavgift.
Fraktförmedling

Fraktförmedling

Diversifiering och flexibilitet genom organiserad och regelbunden outsourcing kopplad till en transportkommission.
Kontorstjänst, 24/7, Nödtjänst, Nödhjälp, Nattjänst

Kontorstjänst, 24/7, Nödtjänst, Nödhjälp, Nattjänst

Vi svarar i telefonen för dig – alltid när dina kunder behöver dig. För den som vill lyckas måste vara tillgänglig. Vår kontorstjänst finns också med 24/7 service!
Auktoriserad översättning - auktoriserad och certifierad översättning

Auktoriserad översättning - auktoriserad och certifierad översättning

Auktoriserad översättare utför auktoriserad översättning av vissa juridiska dokument såsom betyg från svenska och utländska universitet, gymnasiebetyg, försäkringsbesked, adoptionshandlingar, dödsfallsintyg, dödsbo, födelseattest, vigselbevis, körkort, olika intyg och andra dokument. Dessa översättningar behöver vidimeras. Det innebär att originalet jämförs med kopian och en auktoriserad / certifierad översättare intygar att översättningen överensstämmer med originalet/kopian. En auktoriserad översättare är en person som har genomgått ett auktorisationsprov och fått sin kompetens bedömd av en oberoende myndighet. Auktoriserade översättare har en hög kompetens och erfarenhet inom sitt område och kan därför garantera hög kvalitet på sina översättningar.
Erfaret Callcenter - Mediphone är ett ledande callcenter i Madagaskar

Erfaret Callcenter - Mediphone är ett ledande callcenter i Madagaskar

Telefonmottagningen är kärnan i kundrelationen, så behåll en god bild av ditt företag genom att samarbeta med en specialistbyrå inom detta område. Att alltid vara tillgänglig på telefon ger ditt företag en konkurrensfördel. Nosycom är redo att stödja dig i genomförandet av ditt projekt. Vi kommer att hantera dina inkommande samtal effektivt, enligt dina instruktioner.
Outsourcing av telefonväxeln - Ditt företags telefonservice outsourcad till Mediphone

Outsourcing av telefonväxeln - Ditt företags telefonservice outsourcad till Mediphone

Söker du en specialistleverantör för telefonservice för att hantera din verksamhet? Mediphone erbjuder många tjänster med konkurrenskraftiga priser, erfarna och reaktiva team för att på bästa sätt hantera dina telefonsamtal, i enlighet med dina instruktioner. Låt en erfaren leverantör med över 20 års erfarenhet, som Mediphone, ta hand om dina aktiviteter.
Outsourcing av inkommande samtalstjänster - Nosycom, en lösning för att hantera dina inkommande samtal

Outsourcing av inkommande samtalstjänster - Nosycom, en lösning för att hantera dina inkommande samtal

Oavsett storleken på ditt företag eller din bransch erbjuder Nosycom outsourcing av mottagandet av dina inkommande samtal. Vi erbjuder både tillfälliga och permanenta lösningar. En personlig telefonservice som anpassar sig efter dina behov, såsom bokning av möten och meddelanden, hantering av kampanjer, supportlinje (information om produkter och tjänster) samt beställningar.
Utgående Samtalsservice - Utnyttja vår expertis för att hantera dina utgående samtal

Utgående Samtalsservice - Utnyttja vår expertis för att hantera dina utgående samtal

Oavsett om du är ett företag eller en privatperson, vänd dig till en välrenommerad callcenter-tjänst som Médiphone Téléservices för att hantera dina utgående samtal. Att outsourca denna tjänst är en praktisk lösning för att optimera din tid och ditt arbete inom ditt företag. Médiphone kommer att hantera dina utgående samtal samtidigt som de följer dina instruktioner och riktlinjer, och detta till en mycket attraktiv kostnad.
Juridiskt Telesekretariat - Outsourcing av telefonstöd med Mediphone

Juridiskt Telesekretariat - Outsourcing av telefonstöd med Mediphone

Mediphone är ett företag som specialiserar sig på outsourcing av telefonservice och reception. Företaget erbjuder varje hantverkare fördelaktiga tjänster inom juridisk telesekretariat inom rättsområdet. Med sina högkvalitativa telesekretariatstjänster säkerställer Mediphone telefonservice för hantverkare när de inte kan svara omedelbart. Varje hantverkarkund kan dra nytta av kvalitativa tjänster med attraktiva priser som uppfyller alla förväntningar och är helt flexibla.
Utlagd telefonservice i Laval

Utlagd telefonservice i Laval

Mediphone erbjuder en extern telefonservice i Laval - Har du inte tid att svara på dina kunder? Vi har den enklaste lösningen: att outsourca dina telefonitjänster till erfarna leverantörer som Mediphone. För hantering av dina telefonsamtal garanterar vi en tjänst av hög kvalitet enligt dina instruktioner och behov. Mediphone erbjuder också ett brett utbud av tjänster som telefonpassning, schemaläggning eller telefonsekretariat.
Telefonbesvaringslösning i Tours - Telefonbesvaringtjänster i Tours för företag

Telefonbesvaringslösning i Tours - Telefonbesvaringtjänster i Tours för företag

För att optimera arbetstiden för företag eller yrkesverksamma erbjuder Mediphone, byrån specialiserad på telefonmottagning och outsourcade tjänster i Tours, en felfri servicenivå när det gäller telefonpassning för att svara på era kunder. De olika tjänsterna för outsourcing av inkommande eller utgående samtal gör att ni kan minska kostnaderna för era telefonsamtal samtidigt som ni noggrant följer era rekommendationer och riktlinjer.
Utlagd Utgående Samtalskampanj - Outsourca din utgående samtalskampanj till ett erfaret callcenter

Utlagd Utgående Samtalskampanj - Outsourca din utgående samtalskampanj till ett erfaret callcenter

Vår kampanj för utgående samtal har som mål att omvandla dina marknadsförings- och försäljningsledningar till samtal. Teamet består av en mångsidig grupp av telemarknadsförare som kommer att ringa dina prospekt, oavsett om det handlar om en kampanj för att generera leads eller för direktförsäljning. Vi har bevisat vår förmåga att nå kvalitetsmål och överträffa förväntningarna. Lita på oss också!
Utveckling av tjänster för mottagning av samtal - Nosycom, den bästa lösningen för att outsourca dina inkommande samtal

Utveckling av tjänster för mottagning av samtal - Nosycom, den bästa lösningen för att outsourca dina inkommande samtal

Söker du en pålitlig byrå för att outsourca hanteringen av dina inkommande samtal? Vänd dig till Nosycom, ett callcenter beläget i Madagaskar. Det är referensen för callcenter i landet. Med sin expertis säkerställer de hanteringen av dina inkommande samtal, såsom personlig telefonservice, hantering av kampanjer, ordertagning samt hantering av information om dina produkter och tjänster.
Professionell Telefonservicebyrå i Chartres

Professionell Telefonservicebyrå i Chartres

Hantera din telefonservice i Chartre med Mediphone Téléservice - Mediphone Téléservices erbjuder en enkel och kostnadseffektiv lösning för telefonservice till alla företag i Alençon. Vi erbjuder hantering av dina telefonsamtal, både inkommande och utgående, för att säkerställa kundrelationerna för ditt företag. Tveka inte att överlåta denna uppgift till en leverantör som Mediphone, som har ett dynamiskt och professionellt team.